Vimbodí i Poblet inicia les obres d’instal·lació del reivindicat ascensor del Centre Cívic municipal

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El reivindicat ascensor del Centre Cívic de Vimbodí i Poblet és a punt de ser una realitat. L’Ajuntament del municipi ha iniciat les obres de construcció d’aquest equipament, que permetrà una millor accessibilitat en aquest edifici social, sobretot per als usuaris amb més dificultats per accedir-hi, com és el cas de part dels vimbodinencs i les vimbodinenques del Casal d’Avis. La resta de les entitats del municipi també veuran millorades les condicions d’accés a les seves dependències, situades a la primera i la segona planta de l’immoble. Quan es va construir, als anys vuitanta del segle XX, no hi havia l’obligatorietat d’instal·lar-hi un elevador, com sí que és preceptiu actualment. En aquest sentit, l’actual edifici de la Casa de la Vila, recentment construït, incorpora també un ascensor.


«Amb l’ascensor del Centre Cívic culminarem una obra molt necessària que, de ben segur, repercutirà en la qualitat del servei i la màxima afluència d’usuaris en aquest edifici municipal, seu de moltes de les entitats ciutadanes», assenyala l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell.

 

L’elevador, instal·lat per l’empresa Thyssenkrupp, una de les principals del sector, representa una inversió de 48.550,63 €, dels quals 38.000 € els aporta la Diputació de Tarragona (del Pla d’Acció Municipal i d’un ajut extraordinari) i la resta provenen de fons propis de l’Ajuntament. Les obres afecten una part del consultori mèdic municipal, per la qual cosa temporalment les visites mèdiques s’han de dur a terme al centre mèdic de l’Espluga de Francolí. Es preveu que l’ascensor del Centre Cívic vimbodinenc estigui definitivament instal·lat al llarg del proper mes de març.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres