Neu als punts més alts de la Conca de Barberà

Una imatge de la neu a Rojals aquest dissabte 27 de febrer al matí
Una imatge de la neu a Rojals aquest dissabte 27 de febrer al matí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Tal i com s'apuntava en les prediccions del temps d'aquest cap de setmana, ha començat a nevar la matinada d'aquest dissabte 27 de febrer a alguns punts de la comarca de la Conca de Barberà. 

 

A la capital, Montblanc, només hi ha plogut, tot i que algunes muntanyes del terme sí que han vist la neu com, per exemple, la muntanya de Sant Joan, tot i que a mesura que passava el matí la neu s'anava desfent. També a Rojals, pedania de Montblanc situada a gairebé 1.000 m d'altitud, es despertaven amb neu.

 

El mateix ha passat amb altres localitats de la Conca de Barberà, especialment les situades a punts més alts. És el cas de Forès, Passanant i Belltall, Vallclara, Vimbodí i Poblet...

 

Pel que fa a les afectacions de trànsit, segons s'informa, hi ha neu a l'AP2 entre Montblanc i l'Albi i restriccions de camions a la C-14 a la zona del municipi de Pira.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres