Recull d'imatges de la nevada a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte, alguns pobles de la Conca de Barberà s'han aixecat amb alguns centímetres de neu. Sobretot, s'ha vist afectada la zona d'entre Rocafort de Queralt direcció Santa Coloma, afectant diferents pobles.
Les localitats amb punts més alts, com Les Piles, Forès, Passanant i Belltall, Vallclara, Vimbodí i Poblet es poden veure neu, així com muntanyes del voltant de Montblanc, com la de Sant Joan, tot i que a mesura que passava el matí la neu s'hava desfent. També a Rojals, pedania de Montblanc situada a gairebé 1.000 m d'altitud, es despertaven amb neu.
Al lateral d'aquesta notícia us mostrem un recull d'imatges de Novaconca.cat sobre localitats de la comarca on ha nevat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
















