Un robatori a un restaurant de l'Espluga de Francolí acaba amb un mosso ferit lleu

Aquest diumenge 28 de febrer es va produir un robatori a un restaurant i celler del municipi de l'Espluga de Francolí. Els fets van tenir lloc cap dos quarts de set del matí (moment en que es revia l'avís) i, segons s'apunta des dels Mossos d'Esquadra, els presumptes autors del robatori van entrar a l'establiment forçant una reixa d'una de les finestres i trencant el vidre.
Els presumptes lladres, que haurien robat licors i altres objectes del restaurant i celler, van fugir quan van ser sorpresos pels agents dels Mossos d'Esquadra. Sembla a ser que els agents van arribar a l'indret mentre dos individus encara estaven dins el local. Al veure els agents els dos individus van dirigir-se al vehicle i, al fugir, van atropellar un dels agents, donant-li un cop al costat i resultant aquest ferit lleu.
Ara s'ha obert una investigació per localitzar els autors dels fets. Es creu que eren dos i, possiblement, un tercer que estava al vehicle amb el que van fugir.
