El Monestir de Poblet acull la reunió itinerant de la Junta Directiva del FC Barcelona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Des de fa tres anys, que el FC Barcelona no posava en pràctica la iniciativa de l’ex president de l’entitat, Joan Laporta, de portar les reunions de la Junta Directiva del club blau grana a diferents indrets del país.

En la represa doncs de les reunions itinerants de la junta, el Monestir de Poblet n’ha estat el gran protagonista avui dilluns dia 29 de febrer, amb una agenda que ha començat a 3/4 d’1 del migdia, amb l’arribada dels membres de la Junta Directiva al Reial Monestir de Santa Maria de Poblet.

Posteriorment, a 2/4 de 3 de la tarda, la Junta ha fet una visita a les dependències del monestir cistercenc i a 1/4 de 4 de la tarda, no ha faltat tampoc, una visita a l’Arxiu Montserrat Tarradellas i Macià (Palau de l’Abat).

Poc abans de les 4, ha donat  inici la reunió de la Junta Directiva, a la sala del patronat de l’Arxiu Montserrat Tarradellas i Macià (Palau de l’Abat), finalitzant l’estada al Monestir, amb la corresponent roda de premsa.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres