La Diputació va mantenir nets 250 km de carreteres afectats per la nevada el passat cap de setmana

Es va actuar en vies de titularitat de la institució situades a la Conca de Barberà, el Baix Camp, el Priorat, la Ribera d'Ebre i la Terra Alta
Durant el cap de setmana del 27 al 28 de febrer, la secció de conservació de carreteres de la Diputació de Tarragona ha dut a terme treballs de vialitat hivernal per tal de mantenir un nivell adequat en la seguretat i confort de les vies de titularitat de la institució afectades per la nevada. En concret, es van mobilitzar un total de cinc equips llevaneu (tres de la base de Reus, un de Valls i un de Tortosa) per a la neteja i tractament amb sal fundent. Les actuacions es van dur a terme a la Conca de Barberà, el Baix Camp, el Priorat, la Ribera d’Ebre i la Terra Alta, que van ser les comarques afectades per la neu. En total, es van condicionar 249,74 km de carreteres, el 25% de la xarxa total de la Diputació, i s'hi van espargir 72 tones de sal. Durant els treballs, els equips van haver de recórrer un total de 1.900 km.
Pel que fa als efectius humans, es van mobilitzar 30 treballadors de carreteres, la dedicació de les quals va ser de les 6:00 h a les 23:30 h del dissabte dia 27, i de les 6:00 h a les 14:00 h del diumenge dia 28.
