S'inicien els tallers de reciclatge als centres escolars de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A finals de la setmana passada es va iniciar el cicle de tallers d’educació ambiental als centres d’ensenyament de la comarca, un cicle que s'adreça als alumnes de 3r i 4t de primària. Cada taller té una durada aproximada d’una hora i mitja, i va a càrrec d’un monitor especialitzat en educació ambiental.

 

Al llarg d'aquesta primera setmana passaran pels cicle uns 180 alumnes d’escoles de la comarca:  Sagrat Cor de Solivella, MD del Carme de Santa Coloma de Queralt, l’escola Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt, l’escola Antoni Tous de Pira, l’Escola Valldemur de Barberà de la Conca, escola Sant Roc de Rocafort de Queralt, escola Salvador Ninot de Sarral i de l’escola Montgoi de Vilaverd.

 
El “taller de les Fluoreres”, està inclòs dins del Pla d’activitats d’educació ambiental destinat a tots els habitants de la comarca (centres d’ensenyament, ciutadans i empreses), que elabora el Consell Comarcal. En el taller els alumnes poden gaudir d’una activitat divertida mentre aprenen el respecte a la natura i al medi ambient.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres