Aquest 5 de març el Consell Comarcal celebra el Dia Mundial de l'Eficència Energètica

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest proper dissabte, es celebra el Dia Mundial de l’Eficiència Energètica i el Consell Comarcal de la Conca de Barberà s’ha adherit a aquesta iniciativa i conjuntament amb l’Institut Català d’Energia, oferirà un taller pels nens de la comarca anomenat “Els Guardawatts”, l’objectiu del qual és aprendre a fer un bon ús de l’energia dins a la llar.
El taller anirà dinamitzat per uns monitors que els hi explicaran que és això de l’energia i per a què serveix. Aquesta activitat està oberta a tots els nens d’entre 3 i 9 anys, i tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal (Palau Alenyà) de 16h a 19h.
Aquesta activitat està organitzada per l'ICAEN i compta amb el suport del Consell Comarcal i de la Diputació de Tarragona.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
