Segueix la plantació al riu d’Anguera a Montblanc per al projecte Camí del Francolí

A finals de gener més de seixanta voluntaris i voluntàries van plantar un centenar d’arbres al meandre del Martí, però encara en queda un altre centenar per acabar d’ocupar tot el meandre.
Així, demà dissabte 5 de març l’Ajuntament de Montblanc i Viu Ecològic organitzarà una altra plantada popular per acabar de recuperar el bosc de ribera del meandre del Martí a prop de la Sallida de Montblanc. L'activitat es farà de les 16 h a les 18.30 h.
Els voluntaris que en tinguin poden portar eines (pics, xapos...) i guants propis i, qui no tingui guants, l’organització n’hi deixarà i se’ls podran quedar a canvi d’un donatiu lliure.
L’indret serà al riu d’Anguera, al meandre del Martí, a prop de la Sallida, a Montblanc.
Aquesta actuació s’emmarca en el projecte Camí del Francolí.
