Solivella celebrarà el Dia Internacional de la Dona Treballadora

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Regidoria de la Dona de l’Ajuntament de Solivella ha organitzat uns actes amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, els quals tindran lloc el proper dimarts dia 8 a partir de les sis de la tarda a la sala d’actes de la Societat.


Per aquest dia, han estat convocades les dones solivellenques, invitació extensiva també als homes que desitgin assistir-hi, a un acte institucional on serà llegit el text del manifest d’aquest any, com també es procedirà a fer menció i reconeixement a un col·lectiu de quaranta dones solivellenques pel seu treball al llarg de la seva vida.


L’acte anirà acompanyat d’un concert amb piano i soprano amb interpretació d’àries de sarsuela, opera i cançó popular, i a la vegada serà presidit per l’alcaldessa i regidores Santa Àgata 2016 i l’alcalde del municipi.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres