El CAM va participar a la mitja i 10 km de Cambrils

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 28 de febrer els corredors del CAM es van desplaçar a Cambrils per participar a la Mitja Marató i als 10 km. Cal destacar el bon paper de Ramon Requesens en la cursa de 10 km amb una gran marca de 36,20 i arribant entre els vint primers de la classificació general.
En els propers dies, els corredors del CAM seguiran participant en altres curses i ja començaran a preparar les curses a l’ermita de Sant Josep de l’1 de maig
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
