Es lliuren els premis als guanyadors del Concurs de Fotografia organitzat per les associacions de jubilats de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El passat dilluns 29 de febrer, Magí Trullols, conseller comarcal de Benestar Social i president del Consell Consultiu de la Gent Gran de la Conca, va entregar els premis als guanyadors del segon concurs de fotografia organitzat per les associacions de jubilats de la comarca al Consell Comarcal de la Conca de Barberà.


Al mes de setembre, el Consell Consultiu de la Gent Gran del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i les associacions de jubilats de la comarca van organitzar el segon concurs de fotografia, amb el tema “La natura de la Conca de Barberà”. L’objectiu d’aquesta actuació és el de promocionar i dinamitzar les associacions de jubilats de la comarca.
Les associacions van poder presentar les seves fotografies fins a mitjans de novembre. El dia 22 de desembre es va reunir el jurat per decidir les fotografies guanyadores. Aquest jurat va estar format pel president del Consell Consultiu de la Gent Gran, Valentí Gual; un fotògraf professional, Joaquím Parés, de Foto Ramper de Montblanc; la coordinadora de l’Àrea de Benestar Social, i el president de l’Associació de Jubilats de Blancafort.


La guanyadora del primer premi va ser Maria Pilar Marimón, de l’Associació de Jubilats de Blancafort, amb la fotografia Pol·linització. El segon de l’Associació de l’Espluga de Francolí, amb la fotografia Muralles de Montblanc, de l’Anton Roca. I el tercer premi es va adjudicar a Josep Maria Potau, amb la fotografia Amunt, de l’Associació de Jubilats de Vimbodí i Poblet.


Totes les fotografies estan exposades al Pati del Palau Alenyà, seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà. Més endavant s’exposaran a totes les associacions de jubilats de la comarca.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres