Plantada popular amb els caus de l’Espluga i Montblanc al meandre del Martí

Dissabte 5 de març, l’Ajuntament de Montblanc i l’Associació CEN van organitzar una nova plantada popular per acabar de recuperar el bosc de ribera del meandre del Martí.
Aquesta nova actuació va comptar amb la participació dels voluntaris de l’entitat CEN, del Cau l’Estornell de l’Espluga de Francolí i el Cau de Montblanc. A més, es va comptar de nou amb els voluntaris de Protecció Civil de la vila ducal, que van regar els nous arbres replantats. L’acció ha consistir en recuperar el bosc de ribera del meandre del Martí al riu Anguera, just abans de desembocar al riu Francolí a la Sallida. Només en aquest espai s’han replantat 200 arbres.
Per berenar, els voluntaris i voluntàries van gaudir d’un berenar amb productes ecològics i coques de Cal Joan de Montblanc. Aquestes actuacions finalitzen les plantades que s’han dut a terme aquest hivern.
