Incendi en una masia abandonada de Vilaverd

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La matinada del 7 de març, es va produir un incendi en una masia abandonada del terme de Vilaverd.
L'avís als Bombers de la Generalitat es va donar a les dues de la matinada i es tractava d'un foc en una masia abandonada d'una sola planta ubicada al km 32 de l'antiga carretera de la Riba, a la C-240z. Fins al lloc s'hi va desplaçar un sol vehicle de Bombers que hi va estar treballant durant una hora.
L'endemà dos vehicles de bombers van tornar a l'indret per revisar la zona ja que hi havia brasa calenta i una mica de fum. Van estar tirant més aigua durant una hora.
L'incendi va cremar el porxo de la masia, un cotxe abandonat que hi havia a l'entrada i també la cuina i el menjador de la masia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
