El 16 d’abril es presenta a Poblet el segon CD enregistrat a l'orgue del monestir

Resta de pobles

Fotograma del vídeo d'avançament del CD de Juan de la Rubia
Fotograma del vídeo d'avançament del CD de Juan de la Rubia
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El proper 16 d’abril es presentarà al Monestir de Poblet el segon CD de música enregistrat a l’orgue del mateix monestir.

 

Com no podia ser d’altra manera, la presentació es farà amb un concert interpretat per l’autor del CD, Juan de la Rubia, amb obres de Johann Sebastian Bach.

Recordem que novaconca.cat ja va anunciar a finals del mes de gener que s’havia fet l’enregistrament del CD de la mà de l’organista Juan de la Rubia, professor d’orgue de l’Escola Superior de Música de Catalunya i organista de la Basílica de la Sagrada Família. Aquest és el seu vuitè disc.

 

Juan de la Rubia explicava que el de Poblet és un orgue “molt semblant als orgues que Bach tenia i sembla que estàs allà realment tocant l’instrument. Aquells tenen 300 anys d’història i aquest que té només tres anys sona gairebé igual.

 

S’apuntava també aleshores que aquest disc no serà l’últim que s’enregistra al Monestir de Poblet ja que alguns dels organistes que van participar al Festival Internacional d’Orgue del monestir s’han mostrat interessats per gravar-hi.

 

El concert al Monestir de Poblet serà el 16 d’abril a dos quarts de nou del vespre.

 

 

Graven un CD de música d’orgue a Poblet

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres