Les Piles acull aquest dijous un taller per aprendre a reduir la factura de la llum

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dijous, dia 10 de març, a les 19 hores, a la sala cafè de les Piles, tindrà lloc el taller “Com puc reduir la factura de la llum?”, el qual va a càrrec de la Diputació de Tarragona i compta amb la col·laboració del Consell Comarcal.
Aquesta activitat és de gran interès pels usuaris ja que es plantegen molts dubtes com són: la manca d’informació sobre les comercialitzadores d’energia que hi ha al mercat i el preu kw que paguen els usuaris. També és molt interessant pels assistents els consells que es donen per estalviar energia dins a la pròpia llar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
