L’Oficina Jove organitza un nou Fòrum de Joves de la Conca

La trobada de joves, amb el nom de “Fòrum de joves de la Conca”, tindrà lloc el proper dissabte 19 de març de 2016 al Centre Cultural Francesc Turmeda de Montblanc.
A partir de les deu del matí i fins a les dues de la tarda, els joves convocats a participar-hi disposaran d’un espai d’opinió i debat amb l’objectiu d’analitzar el present i el futur immediat dels joves de la comarca des de tots els punts de vista: social, econòmic, cultural, esportiu... Al fòrum també es crearà un espai en què hi participaran els regidors d’ajuntaments i els consellers comarcals.
Totes les idees, les propostes i els suggeriments seran recollits amb l’objectiu d’elaborar el nou Pla Comarcal de Joventut, que servirà com a marc de treball en matèria de joventut per als propers quatre anys.
