Visita a Blancafort del diputat al Parlament de Catalunya Ferran Civit

Resta de pobles

Un moment de la visita
Un moment de la visita
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El passat dimarts 8 de març Blancafort va rebre la visita del senyor Ferran Civit Martí, diputat al Parlament de Catalunya per la circumscripció de Tarragona, i president regional d’ERC al Camp de Tarragona.


A les vuit va ser rebut a l’Ajuntament per l'alcalde, el senyor Magí Baltà Ventura, acompanyat pel grup de regidors del Consistori. Després de les salutacions se li va presentar el llibre d’honor per la seva signatura, al qual hi va escriure una extensa dedicatòria.


Seguidament es va iniciar una reunió de treball en què es van abordar i comentar els següents assumptes: 1.- Obertura del centre de dia amb places públiques; 2.- Millores a la cruïlla amb la carretera de Montblanc/Tàrrega; 3.- Millores amb la xarxa de distribució elèctrica i telefonia de fibra òptica; 4.- Subvencions per reformar el cementiri i carrer del Parlament de Catalunya; 5.- Posada al dia dels pagaments de la Generalitat amb l’Ajuntament; 6.- Tancament definitiu de l’abocador comarcal i portar la brossa a la incineradora de Sirusa; 7.- Captació d’indústries per mantenir la nostra gent a la comarca, i 8.- Temes referents a la construcció de l’estat propi.


Va ser una reunió molt positiva inclosa a la ronda de contactes que aquest diputat manté amb ajuntaments de la comarca.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres