Sessió formativa per a joves per treballar aspectes de les assemblees i les juntes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El proper dimarts, 22 de març, de les 10 a les 12 hores, a la sala Noble del Consell Comarcal tindrà lloc una sessió formativa pràctica per treballar aspectes que ajudin a les entitats a millorar la gestió de les seves assemblees i de les seves juntes.

 

L’objectiu d’aquest taller és que els dirigents joves de les entitats coneguin les obligacions legals respecte la convocatòria i la celebració de les reunions així com els continguts que han de tenir les actes que es redactin. Durant la formació se’ls proporcionarà tots els models de documents necessaris per a les reunions d’assemblees i juntes.

 

El Centre d’Estudis i Suport Associatiu, entitat que l’any passat ja va venir a la Conca a explicar a les entitats tot el relacionat amb la fiscalitat de les associacions, serà l’encarregat d’impartir aquestes dues hores de treball pràctic a les persones assistents.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres