El montblanquí Wences presenta nova cançó

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El montblanquí Wences està d'estrena ja que es troba a la recta final de la preparació del seu disc, el primer que treu amb el seu nom "Wences".

 

Per mitjà de les xarxes socials fa dies que anuncia la presentació d'un nou tema que formarà part d'aquest treball i que just aquest divendres 11 de març, a les 19h, farà públic. Així, serà aquesta tarda quan penjarà el seu nou treball "Muérdeme", una pinzellada del posterior àlbum co-produit amb Jaime Stinus.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres