La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc donarà la benvinguda a la Primavera regalant flors

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper 19 de març, la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc (UBCM), tornarà a celebrar l'arribada de la primavera regalant flors als seus clients.
Es tracta de la campanya “Benvinguda Primavera!”, que es va estrenar l'any passat amb gran èxit. Enguany, es commemorarà el proper dissabte 19 de març, un dia abans de l'arribada de l'estació de les flors.
Els comerciants regalaran un jacint, flor d'aquesta temporada, en un petit test. En aquesta segona edició, hi participen 40 comerços associats, que regalaran més de 700 flors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
