Subvenció de la Diputació de Tarragona a l'Ajuntament de Montblanc per a protecció de salut

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L'Ajuntament de Montblanc ha rebut una subvenció de la Diputació de Tarragona per al finançament d'actuacions de protecció de la salut pública. En concret, per a la reducció de la proliferació d'animals peridomèstics i control de plagues dins l'anualitat 2015.

 

La subvenció de la Diputació, efectuada per acord de la Junta de Govern de 19 de juny de 2015, va atorgar al consistori montblanquí 6.125,60 euros pel finançament de les actuacions de control d'animals peridomèstics i de plagues.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres