Un centenar de persones participen a la Festa de "Lo Mandongo" de Forès

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 13 de març es va celebrar la tradicional festa de "Lo Mandongo" a Forès, una festa amb molts anys d'història a la vila en la que es celebrà el tradicional esmorzar, es va fer l'elaboració de les llonganisses i les botifarres, així com la preparació de la carn pel fregit del porc i, al migdia, es va celebrar el dinar amb un centenar de persones.
Anualment aquesta és una festa molt concorreguda i així va ser, una vegada més, l'edició d'enguany.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
