Alumnes de Joieria participen en una jornada tècnica sobre vidre tradicional al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet

La temperatura de fusió del vidre, les tècniques per bufar-lo i modelar-lo, la pigmentació, el refredament de les peces... Són alguns dels continguts de la jornada tècnica sobre vidre tradicional realitzada aquest dimarts al matí al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet, adreçada a l'alumnat de Joieria artística de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tarragona (EADT). L'objectiu era conèixer de primera mà el vessant més artesanal i creatiu del vidre tradicional i la seva aplicació en la joieria artística.
A la trobada van assistir-hi una vintena d'alumnes, acompanyats pels seus professors. Uns i altres s'han immergit en el vidre tradicional a través de les demostracions del vidrier i també de les explicacions que il·lustren la col·lecció permanent de peces del museu, procedents dels diferents forns que van funcionar a la vila a la primera meitat del segle XX.
