Els alumnes de l'escola de Blancafort obren les activitats del Programa El bosc i els incendis d'aquest curs

Aquest dimecres dia 16 de març, els alumnes de cicle superior de l'escola de Blancafort, del municipi de Blancafort, iniciaven les activitats de la vint-i-unena edició del programa educatiu El Bosc i els Incendis, amb la sortida a la partida del Pla de Noré, del terme municipal de l'Espluga de Francolí.
Un total de 200 alumnes de cicle superior participaran aquest curs en el programa que duen a terme el Cos d'Agents Rurals de la comarca. Seran alumnes de les escoles EEE Tilmar, MD de la Serra i les Muralles de Montblanc, Martí Poch de l'Espluga de Francolí, Vedrunes MD del Carme de Sta. Coloma de Queralt, Salvador Ninot de Sarral, l'escola Blancafort de Blancafort.
Els objectius del programa són conèixer l’ecosistema del bosc mediterrani, valorar els efectes que produeix un incendi forestal i aprendre les normes que s’han de seguir per a la prevenció d’aquest tipus d’incendis.
