Conesa va celebrar diumenge la festa de la matança del porc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Conesa va celebrar diumenge 13 de març la matança del porc a la recentment estrenada Sala del Ball.
Així, ja el divendres, un grup de conesins van anar a recollir el porc, i a la tarda van començar a separar el llom de la cansalada i de les costelles, trinxar la carn i embotir-ho per fer la llonganissa, crua i negra. L'endemà dissabte ho van acabar d’enllestir tot i diumenge arribà el dia de la celebració.
Prop d’un centenar de conesins van celebrar el dinar de la matança del porc. De primer, l’escudella de la mort del porc. De segon, carn, des de cansalada, llonganisses i botifarra negra.
Aquest és un acte organitzat per l’Associació de Fills i Amics de Conesa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
