Els alcaldes de la Conca donen suport al projecte del Canal Segarra-Garrigues

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dimecres 16 de març es va reunir de forma extraordinària el Consell d’Alcaldes de la Conca de Barberà per tractar de forma monogràfica els resultats de la reunió que uns dies abans havia tingut lloc a l’Ajuntament de Tàrrega per presentar el projecte del canal Segarra-Garrigues.


El president del Consell Comarcal, Josep Pijoan, va exposar de forma detallada els acords presos en la reunió de Tàrrega sobre aquesta infraestructura bàsica per abastir amb aigua potable nou municipis de la comarca que en aquests moments no en disposen.


Els alcaldes presents van manifestar de forma unànime la seva solidaritat amb els nou ajuntaments afectats i es van comprometre a aprovar una moció plenària de suport al projecte. Per la seva part, els ajuntaments afectats aprovaran en els propers dies una acord plenari d’adhesió al projecte del canal Segarra-Garrigues.


El projecte presentat a Tàrrega per l’ACA té un cost previst d’uns 22 milions d’euros i un termini d’execució que s’allargarà, si no apareixen inconvenients, fins a primers de l’any 2019.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres