El CAM va gaudir d’una ruta amb raquetes a la Cerdanya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge dia 13 de març el CAM va fer una sortida a l’estació d’esquí nòrdic d’Aransa, a la comarca de la Cerdanya, per tal de fer una ruta amb raquetes de neu.
Van realitzar un curset ràpid de com posar les raquetes i caminar, ja que al grup hi havia gent experimentada i principiants. Un cop fet aquest pas van començar a caminar per una zona planera fins a trobar el camí de raquetes per on ja començaven a pujar. El circuit que van fer va ser d’uns 8,5 km amb un desnivell aproximat de 350 m.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
