Jordi Isern exposa al mateix temps al Japó i a la Xina

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

En aquest mes de març, el pintor alcoverenc amb galeria a Montblanc, Jordi Isern, té dues exposicions individuals i les dues al continent asiàtic: una a Japó, la quarta, i l’altre a la Xina, la primera.


Exposició a Japó
Aquest diumenge 20 de març Jordi Isern viatja a Kyoto (Japó), la principal ciutat turística de Japó i es podria dir que la més representativa; entre moltes coses va ser reconeguda l’any 1994 per la UNESCO com a Patrimoni de la Humanitat, ja que hi ha uns 2.000 temples: 1.600 budistes i uns 400 sintoistes.


Jordi Isern farà allà una exposició individual i la part benèfica de les vendes en aquest cas anirà destinada a les malalties de trastorn alimentari.


L’exposició s’inaugurarà el 25 de març, i funcionarà els dies 25, 26, 27 i 28. La presència de l’autor és, principalment, per atendre els mitjans de comunicació i durant l’exposició poder atendre de tot el públic les consultes i curiositats que puguin tenir. Al mateix temps, dedicarà les obres venudes.


«Per mi és molt gratificant que els amics japonesos hagin tornat a confiar en la meva obra. És un honor viatjar cap allà amb els meus paisatges i així també poder donar a conèixer la nostra terra i el nostre país», comentava Jordi Isern.


Exposició a la Xina
L’altre novetat és que durant aquest mes de març, i per primera vegada, també té, en les mateixes dates, una exposició a la República de Xina, concretament a una galeria de Hangzou. En aquest cas l’exposició consta de sis peces de gran format.


Segons explicava Jordi Isern «fa uns mesos, es va posar en contacte amb mi una empresa regentada per una senyora xinesa, molt interessada en la meva obra, preguntant si estaria interessat en voler exposar i obrir camí al seu país. Van venir a visitar els meus estudis de Montblanc i Alcover per veure els meus treballs i quins tenia disponibles.  Vam tenir molt bones sensacions mútuament i l’obra, que ja havien vist perquè feia temps que la seguien, els va emocionar moltíssim, i de seguida em van proposar si els podia donar durant un període llarg de temps l’exclusiva per poder comercialitzar la meva obra a la República de Xina. L’entusiasme va ser tant que hi havia l’oportunitat de poder exposar aquest mes de març a l’important ciutat de Hangzou, i per això els vaig cedir sis peces per fer l’exposició, que s’inaugura el 27 de març».

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres