Tallada la C-240z de Vilaverd a la Riba de forma indefinida

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest cap de setmana la carretera secundària que uneix els municipis de Vilaverd i la Riba ha patit noves esllavissades de roques. Segurament la pluja ha estat la causa dels despreniments de les pedres sobre la carretera, la C-240z, que ara ha quedat tallada de forma indefinida en ambdós sentits de la marxa. En el moment de l’esllavissada sortosament no passava ningú per la calçada i, per tant, no hi va haver afectats.


Durant la jornada de diumenge es van realitzar tasques de neteja de la calçada per retirar les roques però, segons s’apunta, es segueix mantenint la carretera tallada per prevenció ja que les properes pluges podrien provocar noves esllavissades.


Recordem que el mes de maig de 2013 roques de grans dimensions van caure a la mateixa carretera C-240z que uneix els termes municipals de la Riba i Vilaverd. A causa d’aquests despreniments la carretera va estar tallada al trànsit fins el mes de desembre del mateix any.


Aquest dilluns al matí el delegat del govern Oscar Peris acompanyat per  l’alcalde de Vilaverd, Antoni Anglès, i l’alcalde de la Riba, Joan Lapuente,  visitaven el punt en concret de l’esllavissada. Diumenge al matí era la directora dels Serveis Territorials de Territori i Sostenibilitat, Trinitat Castro, qui es desplaçava fins a la zona afectada.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres