La Diputació crea ocupació amb un pla comarcal per a millorar entorns naturals i urbans

Fotografia amb els presidents dels Consells Comarcals
Fotografia amb els presidents dels Consells Comarcals
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Amb l'objectiu de crear ocupació al Camp de Tarragona i a les Terres de l'Ebre, la Diputació de Tarragona impulsa un any més els Plans d'ocupació comarcals: una actuació dirigida al conjunt del territori que beneficiarà les 10 comarques de la demarcació, els plans d'ocupació comarcals

 

Els plans d'ocupació comarcals es dissenyen específicament per a cada comarca en col·laboració amb els consells, i tenen com a objectiu millorar entorns naturals i urbans al Camp de Tarragona i a les Terres de l'Ebre

 

Cada pla tindrà una durada de 6 mesos i estarà integrat per 5 persones: 1 responsable i 4 peons, que hauran de ser, preferiblement, aturats de llarga durada (mínim 6 mesos). En total, els Plans d'ocupació comarcals 2016 representaran a la Diputació una inversió de 566.976,80 euros (56.697,68 euros per a cada consell).

 

Per materialitzar aquest projecte, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, signava aquest dimarts el conveni amb els presidents dels 10 consells comarcals del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre entre els que hi havia Josep Pijoan, president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres