La Conca de Barberà registra una bona ocupació durant la Setmana Santa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La valoració de l’ocupació en hotels, càmpings, apartaments turístics i establiments de turisme rural ha estat molt bona a la Conca de Barberà.
En general s’ha concentrat de Dijous Sant a Dilluns de Pasqua, amb dades que varien de mitjana segons la tipologia de l’establiment i la seva situació, entre el 80% i el 91% d’ocupació, si bé en dies com Divendres Sant i dissabte es va vorejar el 99%.
Les estades han estat més llargues que en altres anys, de tres dies de mitjana. Pel que fa als càmpings, l’ocupació de Dijous Sant a Dilluns de Pasqua en bungalous ha estat d’un 70% i les parcel·les d’acampanada del 25%. També han estat molt significatives les estades d’un dia, dinar i tornar a casa i les estades en autocaravana.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
