S’ha reobert al trànsit la carretera C-240z, de Vilaverd a la Riba

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El migdia d'aquest 31 de març la carretera C-240z, que uneix Vilaverd amb la Riba i que per culpa d’una esllavissada la nit de Diumenge de Rams havia quedat tallada, ha quedat un altre cop oberta. Tot i que la runa va ser treta amb molta celeritat el mateix dia que es va desprendre, la carretera havia estat tallada per motius preventius i per poder estudiar i actuar als llocs necessaris per poder tornar a donar les garanties de seguretat oportunes.

 

Al migdia d'aquest dijous 31 de març han acabat els treballs de neteja en alçada i de confinament mitjançant malla de les parts que havien quedat inestables amb motiu de les passades pluges i la via s'ha pogut tornar a obrir al trànsit.

 

Cal recordar que és la segona esllavissada en aquesta carretera. La primera fou el maig del 2013 i, en aquest cas, la carretera va estar tallada fins el mes de desembre d’aquell any.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres