Caminada al santuari del Tallat des de Solivella demà dissabte

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dissabte 2 d’abril hi haurà la tercera caminada del programa Caminant per la Conca que organitza el Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà conjuntament amb diferents ajuntaments de la comarca.


Es sortirà a dos quarts de nou des de la plaça de la Creu de Solivella. El recorregut és d’uns 12 quilòmetres, amb una durada aproximada de tres hores i de dificultat mitjana.  L’itinerari transcorre per l’antic camí ral que unia la Plana de l’Urgell amb el Camp de Tarragona.

 

La propera caminada serà el 28 de maig, la ruta per les pedreres de Pira (dificultat baixa). Hi pot participar tothom que estigui acostumat a caminar. Els menors han d’anar acompanyats d’un adult. S’inclou l’assegurança i cal portar aigua, esmorzar, calçat i roba adequada.


Per participar-hi cal formalitzar la inscripció des del web abans de les dues del dia anterior de la sortida: www.concaturisme.cat.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres