Dos-cents caminadors es donaran cita aquest dissabte en la Marxa de Resistència entre l’Alt Camp i la Conca de Barberà

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Un any més, i ja en van set, el centre excursionista del Pla, la Xiruca Foradada, organitza la Marxa de Resistència Entre l’Alt Camp i la Conca. En total hi ha inscrits uns dos-cents caminadors i caminadores provinents d’arreu del territori català que es donaran cita aquest dissabte 2 d’abril al Pla de Santa Maria, població on comença i acaba la Marxa.

 

Una de les principals novetats d’enguany és el canvi de data de celebració. Les passades edicions sempre s’havien dut a terme al mes de setembre. Aquest canvi ha tingut com a conseqüència que s’inscrivissin una trentena més de participants respecte a l’última edició, tot i que la competició coincideix amb l’Ultra Trail Muntanyes de la Cosa Daurada.


A tots aquests participants els esperen per recórrer poc més de 55 quilòmetres amb un desnivell acumulat de més de 4.500 metres, passant per diversos camins, poblacions i llocs destacats de les comarques de l’Alt Camp i la Conca de Barberà, una de les zones amb més encant del Camp de Tarragona.


Aquesta caminada està inclosa dins del calendari de la Copa Catalana de Caminades de Resistència de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC).

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres