El setrill protagonitzarà el VITRUM 2016

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El setrill serà enguany la peça protagonista a VITRUM, la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet que celebrarà aquest 2016 la seva tercera edició. La cita serà els dies 1 i 2 d'octubre, i, un any més, comptarà amb actes de caire lúdic adreçats a tota la família, exhibicions en directe de diferents tècniques relacionades amb aquesta activitat artesanal, exposicions, tallers, concursos i un mercat d'artesania. Tampoc no hi faltaran espectacles relacionats, d'una manera o d'una altra, amb el vidre i tot el que l'envolta. La gastronomia serà un altre dels àmbits temàtics relacionats amb aquesta festa, que l'any passat va atraure més de 3.000 persones.

 

L'Ajuntament de Vimbodí i Poblet, organitzador de VITRUM, ja treballa en la confecció del programa i la imatge de la festa.

 

Com ja va succeir en les altres dues edicions, el Museu i Forn del Vidre serà l'epicentre de la festa, i el lloc on es duran a terme visites guiades i demostracions a càrrec del mestre vidrier del museu, Paco Ramos.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres