Ratificat el conveni de concessió de domini amb Vodafone a Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El passat dijous 31 de març el Ple de l'Ajuntament de Montblanc va aprovar per 9 vots a favor (Agrupament Catalanista de Montblanc – Acord Municipal i FIC) i 3 en contra (CUP i Convergència i Unió) la ratificació del conveni de concessió de domini amb Vodafone per a la instal·lació, montatge, explotació, manteniment, conservació, arranjament i modificació d'un equipament de telecomunicacions al carrer Joan Amades.

 

Segons l'esmentat espai, el consistori montblanquí concedeix a Vodafone l'ocupació de l'espai esmentat anteriorment per tal que l'empresa, que pagarà 6.500 euros a l'any, pugui exercir sense dificultats el servei de telecomunicacions al municipi.

 

El conveni té una durada de 5 anys prorrogable a tres períodes més de 5 anys cada un.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres