Solivella acull la tercera caminada per la Conca

Un grup de caminadors d'arreu de Catalunya van participar a la tercera caminada del programa Caminant per la Conca que organitza el Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà conjuntament amb diferents ajuntaments de la comarca.
La caminada organitzada tenia un recorregut aproximat de 12 quilòmetres i va transcorre per l’antic camí ral que unia la Plana de l’Urgell amb el Camp de Tarragona. L'esmorzar va ser al santuari del Tallat des d'on es gaudeix d'unes esplèndides vistes de la Conca de Barberà. La tornada va ser pel camí de les Garses, entre vinyes i bosc, que segueix el barranc del mateix nom. La caminada va finalitzar amb la visita guiada al castell dels Llorac de Solivella.
La propera caminada és el 28 de maig amb la Ruta per les pedreres de Pira.
