Els Mossos d’Esquadra detenen un home per cinc robatoris amb força a empreses de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Accedia a empreses de la Conca de Barberà per sostreure metall, principalment el coure

 

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la unitat d’investigació de Valls (Alt Camp) van detenir el passat 21 de març a Sant Adrià de Besòs (Barcelonès), un home de 24 anys, nacionalitat romanesa i veí de Barcelona, com a presumpte autor de cinc delictes de robatori amb força .

 

La detenció és el resultat d’una investigació iniciada arran de diversos robatoris amb força ocorreguts entre els dies 3 i 20 de juliol de l’any 2015 al voltant d’empreses elèctriques i de prefabricats de la localitat de Santa Coloma de Queralt a la Conca de Barberà.

 

El presumpte autor, amb l’objectiu d’aconseguir el metall, accedia a les empreses saltant murs o tallant tanques metàl·liques i una vegada al seu interior forçava les portes dels magatzems o de transformadors per sostreure el coure, que carregava a l’interior d’un vehicle i fugir posteriorment.

 

La investigació es va centrar en el vehicle utilitzat per a cometre els fets i va donar els seus fruits el passat dia 21 de març quan a la localitat de Sant Adrià de Besòs es va poder detenir el delinqüent.

 

Després de prendre declaració al detingut, aquesta es va deixar sense efectes i l’investigat haurà de respondre davant l’autoritat judicial quan sigui requerit per la Justícia. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres