PIMES d'arreu de Catalunya milloren el seu rendiment amb un programa d'assessorament empresarial impulsat per la Diputació de Tarragona i la Generalitat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Un total de 15 petites i mitjanes empreses (PIME) d'arreu de Catalunya participen aquest mes d'abril, a Tarragona, a les jornades formatives emmarcades en el programa d'assessorament empresarial GR PIME, impulsat per la Generalitat de Catalunya a través de l'Agència per a la Competitivitat de l'Empresa (ACCIO) i coordinat a la demarcació per la Diputació de Tarragona. Aquestes dues institucions impulsen el programa GR PIME amb l'objectiu de millorar el rendiment d'empreses consolidades que aposten per la millora, innovació i la internacionalització.

 

Les sessions formatives que han començat aquest dimecres s'allargaran fins a mitjans d'abril i comptaran amb sessions teoricopràctiques centrades en l'increment de la facturació, l'optimització de recursos, la gestió financera, la diagnosi empresarial o el model de negoci. Les properes sessions tindran lloc els dies 7, 11, 13 i 15 d'abril a les Aules de Formació de la Diputació (C. Carles Riba 6, Tarragona).

 

El programa d'assessorament empresarial GR PIME s’adreça a PIMES industrials, comercials o de serveis amb establiment operatiu a Catalunya, amb més de 5 anys de constitució, que hagin facturat un mínim 500.000 € en el darrer exercici tancat i pertanyin a un dels set àmbits definits a l’estratègia industrial, RIS3, d’Especialització Intel·ligent en Recerca i Innovació.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres