L'Espluga de Francolí podria tenir una ambulància de 24 hores

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Parlament de Catalunya ha aprovat aquest dijous 7 d'abril, una moció que insta el Govern a reconèixer que «el model instaurat de transport sanitari al novembre de 2015 no ha tingut els resultats desitjats», i per tant cal ajustar-lo.

 

La moció presentada pel grup de Ciutadans ha estat votada a favor per tots els grups excepte JxSí i la CUP, que s’han abstingut. A més, també s’ha donat llum verd a recuperar ambulàncies amb metge, infermera i tècnic en diverses comarques.


Així mateix, també s’ha aaprovat amb els mateixos vots tirar endavant el punt que insta a situar un vehicle de Suport Vital Bàsic 24 hores. Entre els municipis que es detalla hi ha l'Espluga de Francolí.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres