L'Espluga de Francolí podria tenir una ambulància de 24 hores

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Parlament de Catalunya ha aprovat aquest dijous 7 d'abril, una moció que insta el Govern a reconèixer que «el model instaurat de transport sanitari al novembre de 2015 no ha tingut els resultats desitjats», i per tant cal ajustar-lo.
La moció presentada pel grup de Ciutadans ha estat votada a favor per tots els grups excepte JxSí i la CUP, que s’han abstingut. A més, també s’ha donat llum verd a recuperar ambulàncies amb metge, infermera i tècnic en diverses comarques.
Així mateix, també s’ha aaprovat amb els mateixos vots tirar endavant el punt que insta a situar un vehicle de Suport Vital Bàsic 24 hores. Entre els municipis que es detalla hi ha l'Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
