Infants, joves i gent gran de Pira participaran en un projecte intergeneracional

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dissabte 9 d’abril s’iniciaran les activitats del projecte intergeneracional “Aprenem de la Gent Gran de Pira”. Aquest projecte ha estat desenvolupat per les regidories de Joventut i de Benestar Social de l’Ajuntament de Pira, l’Associació de Jubilats i  l’Oficina Jove de la Conca.

 

Les persones grans de Pira tenen una experiència vital molt important que cal transmetre als seus néts i persones més properes. Durant els mesos d’abril, maig i juny, un dissabte de cada mes es realitzaran activitats en què hi podran participar infants i joves, aquests estaran liderats per la gent gran de l’Associació de Jubilats de Pira.

 

Les activitats que es realitzaran seran dos tallers, un de “Cultiu a l’hort”, i l’altre de “Plantem flors” que tindran lloc a l’hort social de la població i al mes de juny clourà el projecte amb una visita cultura per Pira en què passejant els infants i joves de la mà de la gent gran coneixeran la història dels edificis més emblemàtics: el safareig, les cases pairals i s’acabarà la passejada  amb un berenar al celler modernista. Les tres activitats tindran lloc a partir de les 5 de la tarda.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres