Vimbodí i Poblet acull el Concert Comarcal de Primavera

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Consell Comarcal de la Conca de Barberà organitza des de fa anys un Concert Comarcal de Primavera en què les tres escoles municipals de música de la comarca, Montblanc, l’Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt, ofereixen un repertori fresc i actual a càrrec dels seus alumnes.

 

Enguany el concert s'ha celebrat al municipi de Vimbodí i Poblet, aquest dissabte 9 d'abril, a dos quarts de sis de la tarda. El concert es feia a l'Església de Sant Salvador de la localitat i, com a novetat, ha comptat amb la participació dels alumnes de l’escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí, que hi actuàven amb els alumnes de les escoles de música.


Aquest tradicional Concert Comarcal és de caire itinerant, i esdevé un espai anual de trobada i d’intercanvi entre alumnes i professors. Entre els presents hi havia alcaldes de localitats de la comarca.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres