Adomont organitza el taller “La factura de la llum, com podem reduir-la?

Montblanc

Cartell de l'activitat
Cartell de l'activitat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L’Associació de Dones de Montblanc (Adomont) ha organitzat un taller sota el nom, “La factura de la llum, com podem reduir-la?”.


La cita serà el proper 13 d’abril, al Casal d’Entitats, local d’Adomont, a les 7 de la tarda.


A Catalunya, la Setmana de l’Energia està organitzada per l’institut Català d’Energia, Diputació de Barcelona, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Girona, Centre d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les comarques de Girona (CILMA), Ajuntament de Barcelona, Diputació de Tarragona i Diputació de Lleida.


Durant els mesos de maig, juny i juliol es realitzaran diferents activitats arreu del territori adreçades a la ciutadania per fer arribar el missatge de la campanya.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres