Adomont organitza el taller “La factura de la llum, com podem reduir-la?

L’Associació de Dones de Montblanc (Adomont) ha organitzat un taller sota el nom, “La factura de la llum, com podem reduir-la?”.
La cita serà el proper 13 d’abril, al Casal d’Entitats, local d’Adomont, a les 7 de la tarda.
A Catalunya, la Setmana de l’Energia està organitzada per l’institut Català d’Energia, Diputació de Barcelona, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Girona, Centre d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les comarques de Girona (CILMA), Ajuntament de Barcelona, Diputació de Tarragona i Diputació de Lleida.
Durant els mesos de maig, juny i juliol es realitzaran diferents activitats arreu del territori adreçades a la ciutadania per fer arribar el missatge de la campanya.
