L’Oficina Jove programa la xerrada “I després de l’ESO, què?” a diferents municipis de la comarca

L’Oficina Jove de la Conca de Barberà, en col·laboració amb diversos ajuntaments, ha programat xerrades informativa sobre els diferents itineraris formatius que es poden escollir al finalitzar l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).
L’objectiu d’aquest cicle de xerrades és informar i orientar sobre les diferents trajectòries formatives i educatives, donar a conèixer la flexibilitat del sistema educatiu per tal de poder reconduir la nostra trajectòria i motivar els joves a seguir dins del sistema educatiu.
La xerrada, que s’anomena “I després de l’ESO, què?” es durà a terme a Sarral, Montblanc, Santa Coloma de Queralt, Vimbodí i Poblet i l’Espluga de Francolí durant el mes d’abril. Les xerrades les duran a terme les tècniques de l’Oficina Jove i s’informarà sobre els estudis postobligatoris reglats i no reglats, l’accés als estudis universitaris i la formació professional (FPB, PQPI, FPI GESO).
