Els Amics dels Gegants presents a l'arribada dels nous gegantons de les Dominiques a Tarragona

El diumenge 10 d'abril, la ciutat de Tarragona va celebrar l'arribada dels nous gegantons de les Dominiques al barri mariner del Serrallo, amb la participació dels Amics dels Gegants de Montblanc, que van ser-hi presents amb els gegants Els Veguers i també per primera vegada visitant la ciutat tarragonina amb la Mulasseta de Montblanc. Un total de 43 montblanquins van desplaçar-se fins a Tarragona.
Hi va haver una cercavila que va recòrrer el passeig marítim i va comptar amb la participació dels Gegantons Negritos i Moros petits de Tarragona, els Nanos Nous petits de Tarragona, els Gegants del Port, els Gegants del Serrallo, els Gegants vells del carrer Merceria de la Part Alta, els Sacaires de Tarragona, els Sons de la Cossetània de Tarragona, ells Grallers El Tecler de Tarragona, els Gegantons d'Amposta i la Mulasseta i els Gegants Els Veguers de Montblanc.
Els actes centrals van tenir lloc a la Pèrgola del Serrallo amb la presentació de tots els convidats i una lluïda mostra de balls. Els nous Gegantons Martí i Roseta van ballar per primer cop davant dels seus padrins els Gegantons Negritos i Moros Petits de la ciutat.
