Es renova el conveni entre l’Ajuntament de Montblanc i l’Acampada Jove quatre anys més

La sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc ha acollit aquest dilluns 11 d'abril al migdia l’acte de renovació per quatre anys més, del conveni que vincula l’Ajuntament de Montblanc amb l’Acampada Jove.
La signatura de renovació del conveni ha anat a càrrec de l’Alcalde de Montblanc, Josep Andreu i el director de l’Acampada Jove, Gerard Gómez.
Posteriorment a la signatura, Josep Andreu ha mostrat la seva satisfacció per la renovació d’aquest festival musical dels Països Catalans, alhora que ha afirmat que “cada any costarà més superar-nos, tant a l’organització amb el programa com a l’Ajuntament, que s’ha de superar cada any en oferir més serveis”. Josep Andreu, també ha comentat sobre la necessitat de continuar prenent-se el tema de la seguretat seriosament i el fet que l’Acampada Jove continua sent una gran porta d’entrada del jovent que visita la Vila Ducal, a la cultura i història de Montblanc, de la comarca i també, la de seva natura i paisatge. Andreu posava també especial èmfasi en la necessitat de trobar més espai d’acampada. Finalment, Josep Andreu ha manifestat que caldrà que abans de que acabi la present legislatura es torni a intentar renovar el conveni, ja que Montblanc i l’Acampada “són ja inseparables”.
Per la seva banda, Gerard Gómez ha manifestat que “Montblanc tindrà ja, a partir de juliol, el rècord d’acampades consecutives, superant així Arbúcies, l’anterior seu”. Gómez també ha comentat l’anècdota que l’actual president de la Generalitat, Carles Puigdemont, s’havia ofert a que Girona acollís l’Acampada”, en motiu d’una visita que ell mateix havia fet a Josep Andreu al Parlament de Catalunya, quan l’alcalde montblanquí, encara era diputat.
Finalment, el regidor Oriol Pallissó recordava que la presentació l’any passat del cartell de l’Acampada Jove havia estat el seu primer acte com a regidor i que ara se sentia orgullós de poder veure renovat el conveni.
