Aquest diumenge una nova cita amb La Sarralenca 7.2

El municipi de Sarral acull aquest diumenge 17 d'abril una nova edició de La Sarralenca 7.2. Recordem que aquesta es va anular pel temporal el 28 de febrer.
Aquesta serà la setena edició de la cursa que s'ha convertit en una cita ineludible pels bikers i pels sarralencs.
Es tracta d'una cursa organitzada pel Club BTT Sarral i que enguany es presenta renovada. En primer lloc, oferint diversos tipus d’inscripció en funció de les necessitats de cada participant. A més, també s’han dissenyat dos nous recorreguts, de 35 i 60km, respectivament, que abarquen íntegrament la serra de Comaverd, St. Miquel de Monclar i el Castell de Selmella.
En primer lloc, el circuit de mig fons està dirigit a ciclistes d’un nivell físic i tècnic mig, i compta amb un desnivell acumulat positiu aproximat de 1025m. Pel que fa al recorregut extrem, aquest està dirigit a ciclistes amb un nivell físic i tècnic alt, amb un desnivell positiu aproximat de 2035m.
Els canvis en els itineraris obeeixen a evitar les zones més humides de la zona, que van causar diversos problemes en la passada edició. És per això, que es busca que els corredors puguin gaudir de paisatges de solana, i d’unes vistes espectaculars de la comarca.
En paral·lel a aquesta nova edició de la Sarralenca, durant tot el matí l’Ajuntament de Sarral oferirà visites turístiques guiades tant al públic acompanyant assistent a la cursa com a tots aquells que vulguin conèixer el municipi.
