Més d'11 mil persones han transcorregut pel GR175 La Ruta del Cister durant el 2015

Segons la última lectura dels eco-comptadors instal·lats al GR®175, La Ruta del Cister durant l’any 2015 hi han transitat un total d’11.492 persones, un 12,71% més que l’any anterior (10.196 usuaris). Segons la modalitat, 9.860 l’han fet a peu i 1.632 en BTT, el que representa un increment del 13,02% a peu i un 10,87% en bicicleta de muntanya respecte l’any 2014.
Segons el sentit de la marxa, creix un 28,77% respecte l’any anterior el nombre de persones que l’han fet en sentit contrari a les agulles del rellotge amb un total de 6.669 persones; mentre que disminueix un -3,87% el nombre de persones que fan el sender en sentit de les agulles del rellotge amb un total de 4.823 persones. Els mesos amb més volum de caminadors son: abril, maig, juny, octubre i novembre, mentre que els ciclistes opten pels mesos més càlids: març, abril, maig i desembre.
El mes de maig és el més transitat de tot l’any i el mes de novembre el que ha registrat més usuaris respecte l’any anterior.
