Més d'11 mil persones han transcorregut pel GR175 La Ruta del Cister durant el 2015

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Segons la última lectura dels eco-comptadors instal·lats al GR®175, La Ruta del Cister durant l’any 2015 hi han transitat un total d’11.492 persones, un 12,71% més que l’any anterior (10.196 usuaris). Segons la modalitat, 9.860 l’han fet a peu i 1.632 en BTT, el que representa un increment del 13,02% a peu i un 10,87% en bicicleta de muntanya respecte l’any 2014. 

Segons el sentit de la marxa, creix un 28,77% respecte l’any anterior el nombre de persones que l’han fet en sentit contrari a les agulles del rellotge amb un total de 6.669 persones; mentre que disminueix un -3,87% el nombre de persones que fan el sender en sentit de les agulles del rellotge amb un total de 4.823 persones. Els mesos amb més volum de caminadors son: abril, maig, juny, octubre i novembre, mentre que els ciclistes opten pels mesos més càlids: març, abril, maig i desembre. 

El mes de maig és el més transitat de tot l’any i el mes de novembre el que ha registrat més usuaris respecte l’any anterior.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres