El programa “Divendres” de TV3 visitarà Montblanc la setmana vinent

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els propers 18, 19 i 20 d’abril el programa “Divendres” de TV3 instal·larà el seu plató a Montblanc.

 

El programa “Divendres” és un magazín de les tardes de Televisió de Catalunya presentat per Helena Garcia Melero i Espartac Peran, aquest últim vista cada setmana una població de Catalunya des d’on fan connexions en directe explicant el municipi i les seves històries. També s’hi fa, per exemple, la secció “Paraules en Ruta” on Màrius Serra repassa la forma de parlar i les dites populars de la zona, parlant amb els habitants de la localitat. Sens dubte, un dels temes que s’hi tractaran serà la celebració de la Setmana Medieval de la Llegenda de Sant Jordi de Montblanc que engega el proper 22 d’abril.

 

Està previst que el plató s’instal·li a la plaça de Sant Francesc i que la primera connexió sigui dilluns 18 d’abril a partir de les cinc de la tarda.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres